|
Forum poświęcone Lord of the Rings Strategy Battle Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quik
Wojownik
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 11:29, 11 Lip 2009 Temat postu: Operacja uwolnić Theodena |
|
|
Mam nawet fajny pomysł na scenar
Pamiętacie gdy drużyna pierścienia została odebrana z wszelkiej z broni gdy wchodzili do Theodena i walczyli?Właśnie to będziemy grali w tym scenarze
The fellowship:
Aragorn
Gimli <-(bez broni wszyscy w plaszczykach)
Legolas
Gandalf(kostur)
Rohan zniewolony
Grima wysłannik Sarumana
12 rohan royal guardów
Thedoen koło grimy (unieruchomiony)
Gamling
Cele misji:
Rohan zniewolony
Pozbyć się drużyny i nie dopuścić Gandalfa do Theodena 200 mp.Grima nie może zginąć 200mp max 400pkt
The Fellowship:
pozbyć się 50% strażników100mp,gandalf musi dojść do Theodena100mp,gandalf nie może zginąć 200mp max 400 pkt
Zasady specjalne scenariusza:
Rohan zniewolony:
Grima:grima jest o wiele lepiej uzbrojony niż normalnie dlatego ma takie statystyki:
W S O A Ż M W P L
5 4 5 2 2 5 1 1 1
Zasady specjalne:
Ma on takie same jak normalnie ale ma także dodatkową zasadę uzurpator:dopóki on żyje theoden nie może się ruszać i gandalf nie może go odzyskać jeśli grima zostanie obezwładniony/zabity można przyczyniać się do uratowania króla
The Fellowship:
Obezwładnienie:Drużyna pierścienia może obezwładnić strażników pod warunkiem,że wygrają walke podczas ranienia wykulają 6 gdy ją wykulają kulają kostka k6 a o to tabela zdarzeń:
1,2-obiekt nie został obezwładniony
3,4-obiekt został obezwłaniony na 2 tury
5-obiekt został oszołomiony na 4 tury
6-obiekt został oszołomiony do końca gry
Nieuzbrojeni:cała armia jest nieuzbrojona i ma -1 do walki oprócz gandalfa który ma kostur ale ma na swej puli 2 wole zwykle i 1 darmówkę
ma także wszystkie czary oprócz blasta jednak wychodzą mu trochę gorzej np.unieruchomienie na 3+,rozkaz na 4+ itd
Specjalny czar gandalfa do celu misji: gandalf by uratować Theodena musi rzucić czar na 5+ ale nie może potęgować,ani używać 2 wól tylko 1.Gdy czar się uda Theoden musi zdać męstwo na 5 i gandalf musi przeczekać 1 ture bez ruchu nie może zostać także zaatakowany by czar wniknął do króla.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Quik dnia Nie 10:25, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sauron
Mistrz Winiar
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 1543
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Góra Przeznaczenia
|
Wysłany: Sob 11:37, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dość ciekawy scenar, ale moim zdaniem rohan ma sporą przewagę Ale ogólnie przyjemnie by się grało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 13:49, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Fajny pomysł, ale mam kilka zastrzeżeń:
a) Dla czego Gandalf ma tylko 2 wole i rzuca czary gorzej Wtedy był w świetnej formie, więc moim zdaniem powinien mieć wszystkie wole i wszystkie czary (ale np. siła blasta -1, bo nie chce zabić, a tylko ogłuszyć)
b) Aragorn, Legolas i Gimli byli świetni w walce wręcz, więc skąd to -1 do Walki Już wystarczy, że jak są nieuzbrojeni mają -1 do rzutu na walkę i ranią o 1 gorzej...
c) wywaliłbym zasady ogłuszenia, ponieważ Rohańczycy też nie mieli ochoty walczyć z The Three Hunters i jak oberwali porządnie od któregoś z nich, to się wycofywali. Ogólnie powinno być po prostu tak, że zamiast zabicia ogłusza się przeciwnika (wystarczy przełamać jego obronę) do końca gry.
d) skąd taki wypakowany Grima On nie umiał w ogóle walczyć Raczej trzebaby dodać zasadę, że Grima siedzi w kącie i obserwuje co robią nasi bohaterowie, a Ci nie muszą płacić Potęg x2, bo Grima jest już zdemaskowany i wiedzą, że nie należy go słuchać.
e) Zamiast 13 WoRów i 3 RRG lepiej dać 20 RRG - w końcu to gwardia, a z powyższymi modyfikacjami obecny skład miałby mniejsze szanse. Do tego należałoby dodać też Hamę i Gamlinga oraz Eowinę Jednak Gamling jest po stronie Drużyny, ale jego zadaniem jest powstrzymywanie Eowiny przed wtrąceniem się
f) odczarowywanie Theodena bym trochę zmienił: Aby odczarować Theodena Gandalf musi spędzić w kontakcie z nim całą turę ruchu i walki nie robiąc nic więcej i jeśli wyda jeden punkt woli, to na 5+ (można modyfikować potęgą) udaje mu się uratować Theodena. Jeśli Grima jest bliżej niż 6" od Theodena należy dodać modyfikator -1 do tego rzutu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|