Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 19:21, 26 Sty 2008 Temat postu: Bitwa w zrujnowanej wiosce (Dobro vs Zło) |
|
|
Znana wam już bitwa (opisana w raportach bitewnych). Teraz poznacie kulisy walk.
Bitwa w zrujnowanej wiosce
Armie
Siły dobra
min. 1 bohater
max 33% łuków
400 pkt.
Siły zła
min. 1 bohater
max 33% łuków
400 pkt.
Plansza
48"/120cm x 48"/120cm, 35cm od środka murki, płotki, a na samym środku główny budynek. Bliżej niż 35cm od środka również mogą być również jakieś ruinki.
Rozstawienie
Obaj gracze rzucają kością. Gracz z najwyższym wynikiem wybiera krawędź, z której jego siły wejdą na planszę. Jego przeciwnik otrzymuje krawędź przeciwną. Nie wybrane przez nikogo strony są na potrzeby scenariusza nazywane "bocznymi". Gracze rzucają kośćmi ponownie, aby ustalić Pierwszeństwo. Gracze wystawiają swoją armię max 24cm od swojej krawędzi.
Cel główny
Należy zająć i utrzymać główny budynek w wiosce aż do końca gry. Gra kończy się, gdy jedna z armii zostanie zmniejszona do 20% swojej początkowej liczebności i jeden z graczy wyrzuci 1 lub 2 na kostce K6.
Cele poboczne
Przed bitwą, zanim dowódcy rozstawią swoje armie należy wylosować cel główny. Przeciwnik nie może go znać. Chyba najlepiej wydrukować, pociąć karteczki i losować, a niewylosowane wyrzucić do kosza.
* Zabić wrogiego generała w 20 tur.
* Utrzymać swojego generała przez 20 tur.
* Zająć główny budynek wcześniej niż przeciwnik i utrzymać go przez min. 4 tur od zajęcia.
* Zająć część wioski, która była na połówce, w której rozstawiał się przeciwnik.
Co sądzicie o tym scenariuszu? Sprawdzony w praniu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Imrihil dnia Śro 10:13, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|