Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rohirrim
Paź
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 15:11, 03 Wrz 2009 Temat postu: Atak na obóz |
|
|
Zalążek Fubularski
W czasie marszu na Minas Tirith jeden oddział zatrzymał się na polanie w środku lasu.Nie wiedzieli że ciągle obserwują ich strażnicy gondoru....
Rozpiski
siły dobra
9 strażników gondoru (-)
8 strażników gondoru (włócznia)
siły zła
12 haradrimskich wojowników(łuk)
12 haradrimskich wojowników(włócznia)
Teren bitwy
wymiary 112-112 cm.Od jednego boku i przeciwnego boku do środka planszy jest droga,na środku polana wymiary około 28 cm średnicy.Reszte pola zajmują lasy.
Rozstawienie sił.
10 strażników(4 z włócznią) zaczynają w lesie 16 cm od boku planszy.Reszta Rangerów po przeciwnej stronie.
2 Haradrimów z łukiem zaczynają w lesie 10 cm od polany,1 z łukiem po przeciwnej stronie.Reszta Haradrimów stoi na polanie.
Warunki zwycięstwa
siły dobra
zabić 18 haradrimów
zabić wszystkich myśliwych(patrz niżej)
siły zła
zabić 12 strażników
zabić wszystkich strażników z włócznią
po rozbiciu któreś z armii w fazie końcowej należy rzucić k6.wynik 1 oznacza koniec gry i liczenie kto wykonał więcej zadań.
Specjalne zasady
Myśliwi- Haradrimowie(ci w lesie) są myśliwymi i polują tam.Należy ich traktować jako wartowników tylko że wypatrują zwierzynę więc zarazem szybciej zauważą ewentualny atak dlatego wypatrują wroga z odległości 20 cm.W piątej turze udaje im się coś upolować więc wracają na polane i należy przestać ich traktować jako wartowników.
Znajomość lasu-Rangerów należy traktować jako leśne istoty.
Nieświadomi ataku-Haradrimowie na polanie nie wiedzą o strażnikach dlatego nie mogą strzelać ani wchodzić do lasu.Przestaje to obowiązywać gdy:
albo ranger podejdzie do nich na odległość poniżej 20 cm.
albo ranger zastrzeli z łuku haradrima.
albo myśliwi zauważą strażników.
tym których zainteresuje zagranie w ten scenariusz życzę miłej gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rewax
Wojownik
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Czw 15:18, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
no to sobie zagram z Rohirrimem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gil Galad
Włócznik
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:51, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
jest nawet dośc ciekawy tylk że mało zrozumiały..... no i te armijki jakieś nie za duże.
Dopracój go a będzie całkiem nieźle....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:08, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Scenariusz dosyć ciekawy w sumie, tylko co się dzieje jeśli myśliwi zostaną zabici Wtedy też pozostali haradrimowie wiedzą o obecności wroga Mimo wszystko tutaj RoG głównie będą strzelać, a haradrimowie biec do walki, gdyż 12 łuków przeciwko 17 nie ma wielkich szans, a w walce mają chociaż przewagę liczebną
I z opisów wywnioskowałem, że widoczność w lesie jest nieograniczona i tylko wystarczy strzelać przez przeszkodę podczas strzelania w/z lasu, tak Czy ograniczacie widoczność do 3" jak to jest na LO Jednak gdyby widoczność była ograniczona, to te wszystkie zasady nie miałyby sensu i możnaby po prostu zagrać 24 haradrimów vs 17 RoG.
I jeszcze mam taką jedną małą uwagę co do scenariusza, a mianowicie brakuje mi dowódców... Zawsze nawet w najmniejszych grupach żołnierzy był dziesiętnik, czy jakiś dowódca, więc wypadałoby dać kapa haradrimów i rangerów (wiem, że RoG nie mają oficjalnie kapa, ale jego staty mogłyby wyglądać tak: F5/3+ S4 D5 A2 W2 C4 M2 W1 F1 koszt, to 50 pkt)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fingon
Rycerz
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Pią 16:30, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Gil Galad napisał: |
Dopracój go a będzie całkiem nieźle.... |
A ty dopracUj swoją polszczyznę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rohirrim
Paź
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Sob 10:16, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Gil Galad napisał: | jest nawet dośc ciekawy tylk że mało zrozumiały..... no i te armijki jakieś nie za duże.
Dopracój go a będzie całkiem nieźle.... |
Armijki to można zwiększyć kto chce ale lepiej żeby jakaś równowaga była
Imrihilu
jak RoG zabiją myśliwych to reszta haradrimów zauważy że ci nie wracają więc RoG będą zauważeni
Dobra mogą być ci kapowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 11:22, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Haradrimowie mogli pomyśleć, że się łowy przedłużyły xD Dobra, ale to wyrównuje szansę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|