Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torgar hammerstricke
Mieszkaniec
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Pią 21:35, 19 Cze 2009 Temat postu: Rozpika Torgar Hammersyricke 400 pkt |
|
|
Erebor 399/ 400 pkt
Gimli (płaszczyk)-100
x10 Khazad Guard-110
x11 dwarf warrior(tarcza)-99
x10 dwarf warrior(łuk)-90
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Fingon
Rycerz
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Pią 21:51, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A na co to rozpiska? Jakie sceny?
Ogólnie to standard
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:58, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Daj lepiej jakieś włócznie
Np. coś takiego:
Erebor & The Tower of Echtelion 400 pkt
Gimli, son of Gloin 90
10 Khazad Guard 110
5 Dwarf Warrior with dwarf bow 45
Beregond 25
8 Warrior of Minas Tirith with spear and shield 72
4 Citadel Guard with long bow and spear 44
1 Knight of Minas Tirith with shield 14
Łucznicy ze względu na swą wysoką obronę mogą strzelać przy okazji flankując wroga, a główny klocek KG ze wsparciem WoMT może iść do przodu. Na 400 pkt, to Gimli może poszaleć wśród wrogów, a Beregond dowodzić łucznikami. Przy okazji masz jednego konnego, który zawsze może zająć jakiś teren w dominacji, czy obóz przeciwnika lub przejść przez krawędź wroga (reconitre), bo do walki się nie nadaje
Ewentualnie jakby chciało Ci się konwertować możesz wywalić tego KoMTa i dać Beregondowi konika i kilku CG, ale to nie jest konieczne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Imrihil dnia Pią 21:59, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
torgar hammerstricke
Mieszkaniec
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Pią 22:30, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ta rozpa moim zdaniem jest dobra na take a hold bo wszyscy mają dużego defa. Włócznie by mi się przydały w praktycznie wszystkich innych scenariuszach ale nie wiem czy dinin by mi je pożyczył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 8:29, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To się spytaj Albo zagraj sobie z dwa, trzy razy pożyczonymi figurkami i jak Ci będzie dobrze szło, to sobie kup box WoMTów, skonwertuj wszystkich na włóczników, jakiegoś boha Gondoru (Beregond lub Denethor najlepiej) i z 10CG (na większe punkty) lub po prostu daj płaszcze WoMTom z łukami i przedłuż im trochę tuniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quik
Wojownik
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:38, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Standard,ale może byś dał powiedzmy Balina?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
torgar hammerstricke
Mieszkaniec
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Sob 10:56, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dinin się zgodził tylko sądzi że WoNTy są słabe. Sztandar jak juz to na rozpe na więcej pkt ,Balin ma prawie takie same staty jak Gimli tylko nie ma płaszczyka a z moim szczęściem szybo by zszedł z łuków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rewax
Wojownik
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Sob 12:14, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
włócznie serio by się przydały przy defie krachów będą dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fingon
Rycerz
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Sob 12:49, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Imrihilu... Ale DW z łukiem nie może salwować z CG... inny zasięg łuku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 14:04, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Fingon napisał: | Imrihilu... Ale DW z łukiem nie może salwować z CG... inny zasięg łuku... |
Wiem o tym bardzo dobrze. Łuki krasnoludzkie i długi łuki, to zupełnie coś innego Ale w niczym brak salwy nie przeszkadza - przynajmniej na LoME
WoMTy słabo wypadają w porównaniu jakość/cena w walce bezpośredniej, ale na wsparcie są idealne dzięki swojemu defowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fingon
Rycerz
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Sob 14:07, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Imrihil napisał: | Fingon napisał: | Imrihilu... Ale DW z łukiem nie może salwować z CG... inny zasięg łuku... |
Wiem o tym bardzo dobrze. Łuki krasnoludzkie i długi łuki, to zupełnie coś innego Ale w niczym brak salwy nie przeszkadza - przynajmniej na LoME
WoMTy słabo wypadają w porównaniu jakość/cena w walce bezpośredniej, ale na wsparcie są idealne dzięki swojemu defowi |
Taak? Liczy się tylko siła i wartość strzału? Bezsens ,skoro krasno;ud może sptrzelić z salwy na 36'' ,a CG na 48"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 19:23, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kiedy stół ma wymiary 48"x48" i przeciwnicy mają średnią strefę rozstawienia 12" od krawędzi, co daje dystans między armiami ~24-30" = 1 tura ruchu lub 18" od rogu co daje ~30" dystansu między armiami (jeśli przeciwnik ucieknie jak najdalej do krawędzi)... W dodatku można trafić na scenariusz gdzie w ogóle sobie nie posalwujemy, bo trzeba rozdzielić armię, lub armia od początku jest rozdzielona, czy może jest ograniczona widoczność. W dodatku jeśli gra się na 400 pkt nie będzie żadnego bohatera, którego koniecznie trzeba ustrzelić z salwy lub strącić mu konia. Salwa przydaje się przy CoC i tKtK, ale nie wiem, czy w te scenariusze będzie grał Torgar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
torgar hammerstricke
Mieszkaniec
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Sob 22:14, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
raczej nie ma wsparcie WoNTów nie jest zbytnio dobra bo dzisiaj testowałem z dininem może jutro wypróbuję na FG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imrihil
Władca Rengistu
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 22:34, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Musisz też pamiętać, żeby nie dać się okrążyć bo wtedy to już będzie prawie pewna porażka FG, to będzie strata punktów jeśli mają służyć jedynie na wsparcie. Chociaż z 2-3 można dać, żeby w razie potrzeby walczyli na flankach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|